Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Η πεμπτουσία - Διευκρινίσεις επί της προκληθείσης έως του νυν θυέλλης


H πεμπτουσία

Του Κώστα Νούση,
Φιλολόγου - θεολόγου ΑΠΘ

Μερικές διευκρινίσεις λόγω της προκληθείσης έως του νυν θυέλλης:

* Η μακρόχρονη γνωριμία μου αλλά και μια πρόσφατη επικοινωνία μου με τον Χάρη Ανδρεόπουλο με έπεισαν για μια ακόμη φορά ότι το μόνο που τον νοιάζει είναι η δόξα του Θεού και ο ελεύθερος διάλογος για την αποφυγή του χείρονος και την επικράτηση της σύνεσης, σε καμιά δε περίπτωση η υπερπροβολή μιας θέσης σε βάρος άλλης.

* Τη ίδια πρόθεση ακριβώς έχω και εγώ.

* Οι επιθυμούντες να περάσουν οι λόγοι μου από λογοκρισία του προέδρου και των μελών της ένωσης προσβάλλει το δημοκρατικό αισθητήριο όλων μας και ιδιαίτερα των προτεινομένων «ελεγκτών».

* Δεν θεωρώ άκριτα και a priori απυρόβλητες τις ενέργειες των όπου γης ιεραρχών μας.

* Περιμένω κατόπιν των «προκλητικών» μου (με την ακριβή και όχι μεταφορική ερμηνεία της λέξης) κειμενικών παρεμβάσεων διάλογο τεκμηριωμένων τοποθετήσεων και όχι ανώριμων συνθηματολογιών.

* Θεωρώ ότι όλοι μας είμαστε εν Χριστώ αδελφοί και ως αδέλφια μπορούμε να μαλώνουμε και λίγο, αλλά πάντα ζούμε κάτω από την ίδια στέγη, τα ξαναβρίσκουμε και εν τέλει συντρώγουμε στην «κοινή τράπεζα», όπερ και η πεμπτουσία.

* Συνεχίζεται…

Δεν υπάρχουν σχόλια: