Δευτέρα, 7 Δεκεμβρίου 2009

Τελεβάντος: "Με Γιανναρική ορολογία ο κ. Νούσης προσπαθεί να απαξιώσει θέσεις των παραδοσιακών πιστών"

Από τον κ. Παναγιώτη Τελεβάντο, Φιλόλογο - θεολόγο, λάβαμε και δημοσιεύουμε ευχαρίστως την παρακάτω επιστολή, μετά του συνοδευτικού αυτής άρθρου, μέσω του οποίου δίδει "απάντηση" στον υπό τον τίτλο "Νεοφονταμεταλιστές εν δράσει" άρθρο του, επίσης, φιλολόγου - θεολόγου κ. Κώστα Νούση, που δημοσιεύθηκε στο ιστολόγιό μας (http://theologylar.blogspot.com/2009/12/blog-post_05.html) και αναδημοσιεύθηκε σε άλλο θεολογικά ("Ιδιωτική Οδό": http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2009/12/blog-post_1349.html) και εκκλησιαστικά (Πύλη Εκκλησιαστικών Ειδήσεων, "amen.gr" http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=1092).

* * * * * * * * * * * * * *

Αγαπητοί διαχεριστές του ιστολογίου,

Σας παρακαλώ να αναρτήσετε το ακόλουθο άρθρο ως απάντηση στις θέσεις που εκφράζει ο κ. Νούσης στα δύο άρθρα του που φιλοξενήσατε στην ιστοσελίδα σας.

Ευχαριστώ,

Παναγιώτης Τελεβάντος

* * * * * * * * * * * * *

"ΑΤΕΚΜΗΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Κ. NΟΥΣΗ

Φίλοι με παρέπεμψαν στην ιστοσελίδα του κ. Παναγιώτη Ανδριόπουλου “Ιδιωτική ζωή” για να διαβάσω άρθρο του κ. Νούση, το οποίο επιγράφεται “Νεοφονταμενταλιστές εν δράσει”.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΔΙΑΤΡΗΤΟ

Διαπίστωσα αμέσως ότι το άρθρο είναι επιστημονικά διάτρητο και παντελώς ατεκμηρίωτο. Προσπαθεί με Γιανναρική ορολογία και μεθοδολογία να απαξιώσει τις θέσεις των παραδοσιακών πιστών και να τις παρουσιάσει ως καρπό παράνοιας.

Με σχόλιο στην ιστοσελίδα που ανάρτησε το άρθρο του κ. Νούση, υπέδειξα τον αντιεπιστημονικό χαρακτήρα της προσέγγισής του. Στη δευτερολογία του, απάντησε ότι η χρήση ενός όρου από ένα κλάδο της επιστήμης στον άλλο είναι θεμιτή αν επιτυγχάνει το στόχο της. Αλλά αυτό ακριβώς του επεσήμανα: Δεν πρόκειται για όρο που χρησιμοποιεί οποισδήποτε κλάδος επιστήμης.

Ο όρος "φονταμενταλισμός" χρησιμοποιήθηκε αντιδεοντολογικά από τα ΜΜΕ επειδή ήθελαν να θέσουν σε κυκλοφορία ένα όρο για να χαρακτηρίσουν τους αντιπάλους της παγκοσμιοποίησης.

Ποιος είναι ο στόχος του κ. Νούση που θεωρεί ότι τον νομιμοποιεί να χρησιμοποιεί αυτόν τον όρο; Η σπίλωση και η απαξίωση όσων αντιμάχονται τον Οικουμενισμό. Το περιεχόμενο του άρθρων του (και της πρωτολογίας και της δευτερολογίας) βρίθει απαξιωτικών χαρακτηρισμών όσων αντιμάχονται τον Οικουμενισμό. Μετέρχεται συστηματική προσπάθεια να προπηλακίσει και να διασύρει σε προσωπικό επίπεδο κληρικούς πανορθοδόξου κύρους.

ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΕΙ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΕΙ

Το χειρότερο! Δεν διστάζει να μετέλθει τη συκοφαντία. Χρειάζεται να υπενθυμίσουμε στον κ. Νούση ότι ο διάβολος δεν λέγεται ούτε φιλάργυρος, ούτε πόρνος, ούτε αρσενοκοίτης, ούτε μοιχός, ούτε κλέφτης. “Συκοφάντης” λέγεται. Πότε ο κ. Νούσης διαπίστωσε ότι οι επίσκοποι, οι πρεσβύτεροι, οι μοναχοί και οι λαικοί που ηγούνται του αγώνα εναντίον του οικουμενισμού έχουν πάθει ψύχωση με τον Αντίχριστο; Είναι συμβατή με το χριστιανισμό η προσπάθεια να σπιλωθεί με συκοφαντίες η υπόληψη ανθρώπων και μάλιστα κληρικών του διαμετρήματος των ηγετών του αντιοικουμενιστικού αγώνα;

“ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ” ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ

Ποιες ακαδημαικές περγαμηνές ψυχολογίας έχει ο κ. Νούσης που του επιτρέπουν να κάνει τηλεδιάγνωση των κινήτρων των αντιπάλων του Οικουμενισμού; Πού βρίσκει το κουράγιο να χαρακτηρίσει πανορθοδόξου κύρους ακαδημαικούς θεολόγους ως ανθρώπους που δεν έχει νόημα η ζωή τους και προσπαθούν να τη νοηματοδοτήσουν με το να επινοούν φανταστικούς εχθρούς; Είναι θεολογική αυτή η προσέγγιση; Είναι επιστημονική; Είναι χριστιανική;
Αντέχει στη στοιχειώδη ανθρωπιά; Σας διαβεβαιώ: Θα φρίξετε αν μετρήσετε τους χαρακτηρισμούς που περιέχουν τα δύο άρθρα του κ. Νούση για όσους διαφωνούν μαζί του.

ΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΤΟΥ Κ. ΝΟΥΣΗ


Οσοι διαβάσουν προσεκτικά τα άρθρα του κ. Νούση θα διαπιστώσουν ότι δεν παραθέτει ούτε ένα επιχείρημα υπέρ του Οικουμενισμού.

Τρία πράγματα ουσιαστικά κάνει:

1.) Σπιλώνει αδίστακτα την υπόληψη ανθρώπων και μάλιστα κληρικών πανορθοδόξου κύρους με συκοφαντίες.

2.) “Ψυχαναλύει” τα κίνητρα των ηγετικών μορφών του αντιοικουμενισιτκού αγώνα πολλούς από τους οποίους δεν γνωρίζει, ούτε κατ’ όψιν, και

3.) Κάνει κήρυγμα για το ποιες είναι οι υποχρεώσεις ενός χριστιανού. Αποπειράται μάλιστα να πείσει ότι η ομολογία της πίστεως και ο έλεγχος των αιρέσεων δεν είναι επιβεβλημένη υποχρέωση κάθε πιστού. (Αλήθεια πού βασίζει αυτή την πλάνη, που αντιφάσκει την ομόφωνη παράδοση της εκκλησιαστικής ιστορίας και της πατερικής γραμματείας;)

ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ. ΟΧΙ ΘΕΟΛΟΓΙΑ

Στην ουσία τα άρθρα του κ. Νούση δεν κάνουν τίποτε άλλο εκτός από το να επιχειρούν να ψυχαναλύσουν τα κίνητρα και την προσωπικότητα όσων αντιτίθενται στον Οικουμενισμό τους πλείστους από τους οποίους δεν συνάντησε ποτέ. Το πιο απαράδεκτο είναι ότι νομίζει ότι με την “ψυχαναλυτική” μέθοδο τους απαξιώνει επειδή τους χαρακτηρίζει παρανοικά άτομα που προσπαθούν να δώσουν νόημα στη ζωή τους! Και αυτά τα αχαρακτήριστα μόνο και μόνον επειδή κορυφαίοι θεολόγοι των ημερών μας εκφράζουν την αγωνία και τον πόνο τους για τα οικουμενιστικά παρατράγουδα.

Αν είναι ποτέ δυνατόν!
"

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κ.Ανδρεόπουλε θα μας εξηγήσετε γιατί επί 2 μήνες είχατε κλειδωμένο το ιστολόγιό σας σε σχόλια ανωνύμων και τώρα είναι ανοικτό;Ευχάριστη έκπληξη μεν, αλλά θα ήθελα μια ξεκάθαρη απάντηση από μέρους σας, σαν διαχειριστής μιας ιστοσελίδας που εκπροσωπεί μια μεγάλη και αγωνιστική Ένωση Θεολόγων της χώρας μας με ένα εξίσου μεγάλο και αξιολογότατο Πρόεδρο.

ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΛΑΡΙΣΑ

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια στον κ.Τελεβάντο.

Ανώνυμος είπε...

Aξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον κ. Τελεβάντο για τον αγώνα που κάνει κόντρα στους οικουμενιστές της Λάρισας! Εύγε του!