ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΣΤΗ Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Απάντηση Θεολόγων στο Σύλλογο Δασκάλων *
Με αφορμή την ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Λάρισας που δημοσιεύθηκε στην «Ελευθερία» (5.5.2009) και δι’ αυτής εκφραζόταν η αντίθεση στο διορισμό θεολόγων στη Α/θμια εκπαίδευση, ο Σύνδεσμος Θεολόγων Μακεδονίας – Θράκης, απαντώντας σχετικώς με επιστολή του, αναφέρει τα εξής:
“Απαντώντας στο άρθρο του Συλλόγου Εκπ/κών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, που δημοσιεύτηκε στο φύλλο της Τρίτης 05 Μαΐου 2009 της Εφημερίδας «Ελευθερία» με το θέμα του διορισμού Θεολόγων στα Δημοτικά Σχολεία, θα θέλαμε να πληροφορήσουμε το λαό της Λάρισας για τα παρακάτω:
Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι ένα σχολικό παιδαγωγικό μάθημα με γνωσιολογικό – θεολογικό προσανατολισμό, την ευθύνη του οποίου έχει αποκλειστικά η πολιτεία.
Τα Προγράμματα, τα βιβλία και οι διδάσκοντες το μάθημα των θρησκευτικών, ούτε ελέγχονται ούτε εγκρίνονται από την Εκκλησία, όπως συμβαίνει σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και επομένως είναι λάθος να χαρακτηρίζεται το μάθημα ως κατηχητικό ή ομολογιακό.
Όλοι οι δάσκαλοι στις ευρωπαϊκές χώρες, για να αποκτήσουν την ειδίκευση και επομένως τη δυνατότητα να διδάσκουν το θρησκευτικό μάθημα στην Α/Θμια Εκπαίδευση, είναι υποχρεωμένοι να φοιτήσουν για κάποια εξάμηνα, είτε σε θεολογικές σχολές είτε σε ειδικά κολέγια για τη θεολογική τους κατάρτιση.
Στην Ελλάδα, η συντριπτική πλειοψηφία των Παιδαγωγικών Τμημάτων δεν προσφέρει Θεολογική κατάρτιση (Διδακτική των Θρησκευτικών), ενώ προσφέρουν Διδακτική Ιστορίας, Γλώσσας, Φυσικής, Μαθηματικών, Θεατρική Αγωγή κ.α. ούτε υποχρεώνονται οι φοιτητές τους να επιμορφωθούν κατάλληλα στις υπάρχουσες Θεολογικές Σχολές. Δεν γνωρίζουμε κατά πόσον η έλλειψη θεολογικής κατάρτισης των Δασκάλων συμβάλλει στο γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία τους σε ολόκληρη τη χώρα, έχει καταργήσει σιωπηλά το θρησκευτικό μάθημα ή το διδάσκει πλημμελώς, ενώ αυτό είναι υποχρεωτικό σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα.
Οι Θεολόγοι έχουν οξύτατο πρόβλημα αδιοριστίας και θα μπορούσατε να το συμμεριστείτε συναδελφικά, ειδικά στη συγκεκριμένη περίοδο, που ο κλάδος σας δεν έχει τέτοιο πρόβλημα. Δεν είναι όμως μόνον το θέμα της αδιοριστίας που μας απασχολεί, όσο το θέμα της θρησκευτικής μόρφωσης των παιδιών του Δημοτικού Σχολείου, διότι η στέρηση ή η πλημμελής διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών δημιουργεί δυσμενείς επιδράσεις με απρόσμενες συνέπειες και επιπτώσεις στην ολόπλευρη ψυχοσωματική, παιδαγωγική τους ανάπτυξη (προσωπική, κοινωνική, πολιτισμική και ιστορική).
Οι θεολογικές σχολές είναι εκπαιδευτικές σχολές, στις οποίες προσφέρεται μια ολοκληρωμένη κατάρτιση με γνωστικά αντικείμενα σε όλους τους τομείς του θεολογικού, παιδαγωγικού, διδακτικού, κοινωνιολογικού και πολιτισμικού επιστητού. Αφού, λοιπόν, υπάρχουν δυσκολίες και προβλήματα στη διδασκαλία του μαθήματος από τους δασκάλους, θεωρούμε ότι οι θεολόγοι, με την πλήρη θεολογική και παιδαγωγική κατάρτιση που έχουν, μπορούν να αναλάβουν τη διδασκαλία του μαθήματος. Το θέμα είναι άκρως παιδαγωγικό και θα ήταν κρίμα η αντιμετώπισή του να συρρικνώνεται μόνο στο συνδικαλιστικό επίπεδο.
Η θέση ότι ο πολυδύναμος δάσκαλος είναι ο μόνος κατάλληλος να διδάξει στο Δημοτικό Σχολείο, είναι ένα θέμα με πολλές δυνατές ερμηνείες, σχεδόν ξεπερασμένο στην Ευρώπη, αφού και ο εκπαιδευτικός της Α/θμιας απαιτείται να έχει εξειδικευτεί, προκειμένου να διδάξει συγκεκριμένα μαθήματα. Άλλωστε, και άλλες ειδικότητες της Β/θμιας διδάσκουν στη Α/θμια εκπαίδευση, χωρίς να έχει απειληθεί η ψυχοπαιδαγωγική καλλιέργεια των παιδιών.
Η άποψη επίσης, ότι το μάθημα των θρησκευτικών πρέπει να μετατραπεί σε θρησκειολογία, λόγω της πολυπολιτισμικής δομής της ελληνικής κοινωνίας, που έχει γίνει ιδεολογικός ύμνος ορισμένων συνδικαλιστικών φορέων, στερείται επιστημονικής και παιδαγωγικής σοβαρότητας, με δεδομένο το γεγονός ότι σε καμία χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι κοινωνίες της οποίας είναι επίσης πολυπολιτισμικές, δεν υπάρχει μάθημα θρησκειολογίας. Το βάρος της θρησκευτικής αγωγής δίνεται στη χριστιανική πίστη, που αποτελεί κομμάτι της πολιτιστικής δομής της Ευρώπης, ενώ προσφέρονται ταυτόχρονα και στοιχεία για τις υπόλοιπες μεγάλες θρησκείες της ανθρωπότητας. Η Ευρώπη επιδεικνύει ιδιαίτερη ευαισθησία για τους οικονομικούς μετανάστες. Σε καμία περίπτωση όμως, οι πολιτικές που ακολουθούνται σχετικά με τα μεταναστευτικά θέματα δεν θίγουν την πολιτισμική και θρησκευτική ταυτότητα των Ευρωπαίων πολιτών. Για όλα τα παραπάνω θέματα, είμαστε έτοιμοι για γόνιμο, καλόπιστο και επιστημονικό διάλογο, για μια καλύτερη παιδεία.
* Η επιστολή δημοσιεύεται στην εφημ. "Ελευθερία" της Λάρισας (15.5.2009, σελ. 9). Εκ μέρους της Διοικούσας Επιτροπής του Συνδέσμου Θεολόγων Μακεδονίας - Θράκης(http://www.theologoi.wordpress.com/) , την υπογράφει ο πρόεδρος της Δ.Ε., κ. Ηρακλής Ρεράκης, καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ.
Απάντηση Θεολόγων στο Σύλλογο Δασκάλων *
Με αφορμή την ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Λάρισας που δημοσιεύθηκε στην «Ελευθερία» (5.5.2009) και δι’ αυτής εκφραζόταν η αντίθεση στο διορισμό θεολόγων στη Α/θμια εκπαίδευση, ο Σύνδεσμος Θεολόγων Μακεδονίας – Θράκης, απαντώντας σχετικώς με επιστολή του, αναφέρει τα εξής:
“Απαντώντας στο άρθρο του Συλλόγου Εκπ/κών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, που δημοσιεύτηκε στο φύλλο της Τρίτης 05 Μαΐου 2009 της Εφημερίδας «Ελευθερία» με το θέμα του διορισμού Θεολόγων στα Δημοτικά Σχολεία, θα θέλαμε να πληροφορήσουμε το λαό της Λάρισας για τα παρακάτω:
Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι ένα σχολικό παιδαγωγικό μάθημα με γνωσιολογικό – θεολογικό προσανατολισμό, την ευθύνη του οποίου έχει αποκλειστικά η πολιτεία.
Τα Προγράμματα, τα βιβλία και οι διδάσκοντες το μάθημα των θρησκευτικών, ούτε ελέγχονται ούτε εγκρίνονται από την Εκκλησία, όπως συμβαίνει σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και επομένως είναι λάθος να χαρακτηρίζεται το μάθημα ως κατηχητικό ή ομολογιακό.
Όλοι οι δάσκαλοι στις ευρωπαϊκές χώρες, για να αποκτήσουν την ειδίκευση και επομένως τη δυνατότητα να διδάσκουν το θρησκευτικό μάθημα στην Α/Θμια Εκπαίδευση, είναι υποχρεωμένοι να φοιτήσουν για κάποια εξάμηνα, είτε σε θεολογικές σχολές είτε σε ειδικά κολέγια για τη θεολογική τους κατάρτιση.
Στην Ελλάδα, η συντριπτική πλειοψηφία των Παιδαγωγικών Τμημάτων δεν προσφέρει Θεολογική κατάρτιση (Διδακτική των Θρησκευτικών), ενώ προσφέρουν Διδακτική Ιστορίας, Γλώσσας, Φυσικής, Μαθηματικών, Θεατρική Αγωγή κ.α. ούτε υποχρεώνονται οι φοιτητές τους να επιμορφωθούν κατάλληλα στις υπάρχουσες Θεολογικές Σχολές. Δεν γνωρίζουμε κατά πόσον η έλλειψη θεολογικής κατάρτισης των Δασκάλων συμβάλλει στο γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία τους σε ολόκληρη τη χώρα, έχει καταργήσει σιωπηλά το θρησκευτικό μάθημα ή το διδάσκει πλημμελώς, ενώ αυτό είναι υποχρεωτικό σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα.
Οι Θεολόγοι έχουν οξύτατο πρόβλημα αδιοριστίας και θα μπορούσατε να το συμμεριστείτε συναδελφικά, ειδικά στη συγκεκριμένη περίοδο, που ο κλάδος σας δεν έχει τέτοιο πρόβλημα. Δεν είναι όμως μόνον το θέμα της αδιοριστίας που μας απασχολεί, όσο το θέμα της θρησκευτικής μόρφωσης των παιδιών του Δημοτικού Σχολείου, διότι η στέρηση ή η πλημμελής διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών δημιουργεί δυσμενείς επιδράσεις με απρόσμενες συνέπειες και επιπτώσεις στην ολόπλευρη ψυχοσωματική, παιδαγωγική τους ανάπτυξη (προσωπική, κοινωνική, πολιτισμική και ιστορική).
Οι θεολογικές σχολές είναι εκπαιδευτικές σχολές, στις οποίες προσφέρεται μια ολοκληρωμένη κατάρτιση με γνωστικά αντικείμενα σε όλους τους τομείς του θεολογικού, παιδαγωγικού, διδακτικού, κοινωνιολογικού και πολιτισμικού επιστητού. Αφού, λοιπόν, υπάρχουν δυσκολίες και προβλήματα στη διδασκαλία του μαθήματος από τους δασκάλους, θεωρούμε ότι οι θεολόγοι, με την πλήρη θεολογική και παιδαγωγική κατάρτιση που έχουν, μπορούν να αναλάβουν τη διδασκαλία του μαθήματος. Το θέμα είναι άκρως παιδαγωγικό και θα ήταν κρίμα η αντιμετώπισή του να συρρικνώνεται μόνο στο συνδικαλιστικό επίπεδο.
Η θέση ότι ο πολυδύναμος δάσκαλος είναι ο μόνος κατάλληλος να διδάξει στο Δημοτικό Σχολείο, είναι ένα θέμα με πολλές δυνατές ερμηνείες, σχεδόν ξεπερασμένο στην Ευρώπη, αφού και ο εκπαιδευτικός της Α/θμιας απαιτείται να έχει εξειδικευτεί, προκειμένου να διδάξει συγκεκριμένα μαθήματα. Άλλωστε, και άλλες ειδικότητες της Β/θμιας διδάσκουν στη Α/θμια εκπαίδευση, χωρίς να έχει απειληθεί η ψυχοπαιδαγωγική καλλιέργεια των παιδιών.
Η άποψη επίσης, ότι το μάθημα των θρησκευτικών πρέπει να μετατραπεί σε θρησκειολογία, λόγω της πολυπολιτισμικής δομής της ελληνικής κοινωνίας, που έχει γίνει ιδεολογικός ύμνος ορισμένων συνδικαλιστικών φορέων, στερείται επιστημονικής και παιδαγωγικής σοβαρότητας, με δεδομένο το γεγονός ότι σε καμία χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι κοινωνίες της οποίας είναι επίσης πολυπολιτισμικές, δεν υπάρχει μάθημα θρησκειολογίας. Το βάρος της θρησκευτικής αγωγής δίνεται στη χριστιανική πίστη, που αποτελεί κομμάτι της πολιτιστικής δομής της Ευρώπης, ενώ προσφέρονται ταυτόχρονα και στοιχεία για τις υπόλοιπες μεγάλες θρησκείες της ανθρωπότητας. Η Ευρώπη επιδεικνύει ιδιαίτερη ευαισθησία για τους οικονομικούς μετανάστες. Σε καμία περίπτωση όμως, οι πολιτικές που ακολουθούνται σχετικά με τα μεταναστευτικά θέματα δεν θίγουν την πολιτισμική και θρησκευτική ταυτότητα των Ευρωπαίων πολιτών. Για όλα τα παραπάνω θέματα, είμαστε έτοιμοι για γόνιμο, καλόπιστο και επιστημονικό διάλογο, για μια καλύτερη παιδεία.
* Η επιστολή δημοσιεύεται στην εφημ. "Ελευθερία" της Λάρισας (15.5.2009, σελ. 9). Εκ μέρους της Διοικούσας Επιτροπής του Συνδέσμου Θεολόγων Μακεδονίας - Θράκης(http://www.theologoi.wordpress.com/) , την υπογράφει ο πρόεδρος της Δ.Ε., κ. Ηρακλής Ρεράκης, καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ.
--------------------------------------------------------------------------------
Eυχαριστούμε θερμά τα θεολογικά blogs για τις αναδημοσιεύσεις:
6 σχόλια:
http://thriskeftika.blogspot.com/2009/05/blog-post_5596.html
Είμαι φανατικός αναγνώστης σας,αλλά συνάμα είμαι και φανατικός αναγνώστης όλων των θρησκευτικών ιστολογίων (ΑΚΤΙΝΕΣ/ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ/ΖΩΗΦΟΡΟΣ).Με το παραπάνω link αποδεικνύεται ότι τα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ έχουνε κάνει αναδημοσίευση της ανάρτησής σας κ.Ανδρεόπουλε.Μπορώ επίσης να σας διαβεβαιώσω ότι μέχρι πριν 2 ημέρες στα ιστολόγια που ευχαριστούσατε ήτανε και τα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ μέσα.Επειδή δεν μου αρέσει η αδικία και ο εμπαιγμός των αναγνωστών, σας καλώ ευγενικά να συμπεριλάβεται ΞΑΝΑ τα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ στις ευχαριστίες σας.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (μη Θεολόγος)
ΛΑΡΙΣΑ
Αξιότιμε κύριε Παπακωνσταντίνου, κατ' αρχήν σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία.
Kατά δεύτερον, δεν ξέρουμε τι είδους αναγνώστης είσθε με άλλα θρησκευτικά ιστολόγια, αλλά με το δικό μας σας θέλουμε ΚΡΙΤΙΚΟ και ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ και όχι φανατικό (οι φανατισμοί δεν ταιρίαζουν στη Θεολογία μας, αδελφέ)
Για το θέμα που θίγετε:
To blog "Θρησκευτικά", όπως θα έχετε αντιληφθεί εκφράζει μια ΕΝΤΕΛΩΣ για διαφορετική αντίληψη από εμάς για το θρησκευτικό μάθημα και εν γένει την θεολογική επιστήμη. Τούτο ασφαλώς αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα των διαχειριστών του.
Παρά τη διαφορετικότητα, όμως,όχι μόνο δεν είχαμε αντίρρηση για κάποια μορφή άτυπης συνεργασίας για το ΜτΘ, αλλά πάντα αλληλοαναδημοσιεύμαμε ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις και παρεμβάσεις. Και τούτο ίσχυε υπό τον αυτονήτο για εμάς όρο της απαρέγκλιτης τήρησης της δημοσιογραφικής δεοντολογίας περί αναφοράς στη πηγή (όρος που ισχύει στη συνεργασία μας με όλα τα blog - και δόξα τω Θεώ μέχρι τώρα με όλα τα ιστολόγια και τις ιστοσελίδες η συνεργασία βαίνει αρμονική και θέλουμε να πιστεύουμε αποδοτική, πλήν μιάς εξαιρέσεως....
Προ 2 - 3 ημερών, τρίβαμε (κυριολεκτικά!) τα μάτια μας όταν είδαμε στο εν λόγω "βλόγιον" να δημοσιεύεται άρθρο ΜΑΣ ψευδωνύμως (!) φερόμενο ως προερχόμενο υπό τινών ...τρεχαγύρευε αγνώστων "Αδιορίστων θεολόγων", κλπ. κλπ.
Συγκεκριμένα, δημοσιεύθηκε το παλαιό, γνωστό στους αναγνώστες τους ιστολογίου, άρθρο μας, υπό τον τίτλο «Θρησκευτικά και Τεχνική Εκπαίδευση» (http://theologylar.blogspot.com/2009/04/o.html και http://www.zoiforos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=901&Itemid=49), ψευδωνύμως υπογραφόμενο υπό των …"τρεχαγύρευε":
(http://thriskeftika.blogspot.com/2009/05/blog-post_16.html )
Αφού ενημερώσαμε τους διαχειριστές (του, κατά τ' άλλα, …«ομολογιακού» blog) με άπαντα τα αποδεικτικά στοιχεία ότι πρόκειται περί λογοκλοπής, αυτοί, αφού τάχα αποποιήθηκαν των ευθυνών τους για τη υπ’ αυτών αναδημοσίευση από το blog του υπ. Παιδείας «meafora» του λογοκλαπέντος άρθρου, καταχώνιασαν τη δικαιολογημένη διαμαρτυρία μας στη στήλη των (μη ορατών στη πρώτη σελίδα του ιστολογίου) σχολίων και συνέχισαν (και συνεχίζουν) να δημοσιεύουν πρωτοσέλιδο (!) στο δικό τους blog το λογοκλαπέν άρθρο μας - και ούτε γάτα, ούτε ζημιά….
Kατόπιν τούτου και επειδή ουδεμία αποκατάσταση υπήρξε ενημερώσαμε τους διαχειριστές του εν λόγω "βλογίου" για εμάς το θέμα θεωρείται λήξαν, όπως αυτονοήτως θεωρούμε λήξασα την συνεργασία μας και αυτονοήτως τους παρακαλούμε να μην ασχολούνται με το blog μας και τα εις αυτό γραφόμενα. Και αυτοί μπορούν να συνεχίσουν να δρούν χωρίς εμάς και εμείς χωρίς αυτούς.
Και το θέλουμε αυτό για να αποφύγουμε ακριβώς αυτό που κι' εσείς (λέτε ότι...) σας θίγει και που λέγεται εμπαιγμός των αναγνωστών μας - καλέ μας αναγνώστη.
Κι' αν (πράγματι;) είσθε κι' εσείς κατά του "εμπαιγμού" και της "αδικίας", σας παρακαλούμε να απευθύνετε τις συστάσεις σας εκεί που η δεολοντολογία για την τιμή και την υπόληψη των αναγνωστών συχνά πηγαίνει περίπατο...)
ΥΓ 1: Οσο για την αναδημοσίευση που λέτε: ναι την είχε κάνει - και - το "βλόγιον" "ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ" και ευχαριστήσαμε τους διαχειριστές του δημοσίως γι' αυτό (όπως και τους διαχειριστές των άλλων συνεργαζομένων ιστολογίων). Η ανάρτηση για το εν λόγω "βλόγιον" αφαιρέθηκε όταν αφαιρέθηκε εκ μέρους του το - για μας εν των ων ουκ άνευ μιας τίμιας συνεργασίας - που λέγεται δεοντολογία.
ΥΓ 2: Το ότι για εμάς θεωρείται λελυμένη η συνεργασία με το blog "ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ" δεν σημαίνει ότι υποτιμούμε το προσφερόμενο έργο του. Αντιθέτως, θεωρούμε ότι προσφέρει θετικές υπηρεσίες στην υπόθεση του ΜτΘ και συνιστούμε ανεπιφυλάκτως σ' εσάς κι' όλους τους αναγνώστες μας να συνεχίσετε να είσθε και δικοί του αναγνώστες. Αλλο το ένα (λύση συνεργασίας λόγω ελλείματος δεοντολογίας εκ μέρους του άλλου) και άλλο το άλλο (χωριστή προσφορά του κάθε ιστολογίου σ' ένα αγώνα και μια προσπάθεια που σε πολλά αποκλίνει και σε πολλά συγκλίνει).
http://www.meafora.gr/?p=1229
Νέα λογοκλοπή! ! !
Clopy right...
Bεβαίως κύριέ μου, ισχύει το "ενός κακού μύρια έπονται", άν και - εδώ που τα λέμε - η πλέον επονείδιστη πράξη είναι η λογοκλοπή (το λεγόμενο ...clopy right) όχι μιας ανακοίνωσης ενός συλλόγου, ή φορέως τινός, αλλά ενός προσωπικού πονήματος, ως π.χ. ενός άρθρου.
Σκεφθείτε ότι την ανακοίνωση στην οποία αναφέρεσθε την έγραψαν κάποιοι άνθρωποι αφιερώνοντας πολύτιμο προσωπικό τους χρόνο... Το άλλο - το άρθρο - επίσης γράφτηκε με αφιέρωση προσωπικού χρόνου. Με ποιό δικαίωμα λοιπόν μπορεί ο οιοσδήποτε να "χρησιμοποιεί" αυτά τα δημιουργήματα κατά ...το δοκούν; Kαι για να προβληματισθούμε λιγάκι δημιουργικά στο θέμα και στη συνάφεια της χριστιανικής συμπεριφοράς, για πείτε μας αγαπητέ πόσο χριστιανική πράξη θεωρείτε σείς τη λογοκλοπή;..
(Aπό τον κ. "ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ" - που έθιξε το θέμα του "εμπαιγμού" και της "αδικίας" σε θέματα δεοντολογίας - θα υπάρξει τοποθέτηση; Υιοθετεί την λογοκλοπή ή την εκμετάλλευση της λογοκλοπής;
'Η ισχύει και γι' αυτόν το ..."ούτε γάτα, ούτε ζημιά";...)
Αλήθεια, κύριε Ανδρεόπουλε, γιατί δεν καταγγείλατε τη λογοκλοπή με σχόλιο σας κάτω από τα άρθρα που σας έκλεψαν στο blog του ΥΠΕΠΘ; Θεωρείται ανάξιο λόγου το υπουργικό blog; Τόσοι εκπαιδευτικοί το διαβαζουν. Γιατί δεν αποκαταστήσατε την αλήθεια και εκεί;
...Γιατί εμάς αυτό που μας ενόχλησε περισσότερο Kύριέ μου δεν ήταν ούτε η τακτική των ..."τρεχαγύρευε" λογοκλόπων (τέτοιοι πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν, δυστυχώς), ούτε η αδυναμία του ΥΠΕΠΘ να ελέγξει ποιός και τι δημοσιεύει στο blog του...
Αλλά, μας ενόχλησε, το γεγονός ότι oι ιθύνοντες του (..."ομολογιακού") blog το οποίο αναπαρήγαγε τη λογοκλοπή, καίτοι ενημερώθηκε σχετικώς, συνέχισε (και συνεχίζει...) να προβάλει το άρθρο μας ψευδωνύμως (!!!).
Νομίζουμε, από τη πλευρά μας, ότι πολύ σημασία δώσαμε στο θέμα και ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ περαιτέρω ενασχολήσεως. Συνεπώς δεν πρόκειται να επανέλθουμε. Εχουμε και σοβαρότερα πράγματα ν' ασχοληθούμε....
Χαίρετε...
(ΥΓ: O κ. "ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ" - που έθιξε το θέμα του "εμπαιγμού" και της "αδικίας" σε θέματα δεοντολογίας - θα τοποθετηθεί:
Υιοθετεί την λογοκλοπή ή την εκμετάλλευση της λογοκλοπής;
'Η ισχύει και γι' αυτόν το ..."ούτε γάτα, ούτε ζημιά";...)
Δημοσίευση σχολίου