ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ:
Απάντηση του Προέδρου του Τμήματος Θεολογίας, καθηγητού
κ. Πέτρου Βασιλειάδη
στον Πρόεδρο της «Φιλορθοδόξου Ενώσεως» - «Κοσμάς Φλαμιάτος»,
εκδότη κ. Λαυρέντιο Ντετζιόρτζιο
"Αγαπητέ κ. Ντετζιόρτζιο,
Πήρα το ηλεκτρονικό σας μήνυμα με τίτλο .."Εξωφρενικές θέσεις από εκπρόσωπο του Αρχιεπισκόπου Αθηνών!" και σας ευχαριστώ. Προς αποκατάσταση όμως της αλήθειας - η οποία βάναυσα κακοποιείται από ορισμένους ομοϊδεάτες σας - οφείλω ως Πρόεδρος του Τμήματος που διοργάνωσε την εν λόγω ημερίδα να σημειώσω τα ακόλουθα...", τονίζει ο Πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ, καθηγητής κ. Πέτρος Βασιλειάδης, μ' αφορμή συνεχιζόμενες επικρίσεις εκ μέρους του Συλλόγου ("Φιλορθόδοξη Ενωση") "Κοσμάς Φλαμιάτος" για την επιστημονική ημερίδα με θέμα το διάλογο μεταξύ Ορθοδόξου και Ρ/Κ Εκκλησίας που διοργάνωσε προσφάτως το Τμήμα Θεολογίας
* Ολόκληρη η επιστολή στο blog των Θρησκευτικών: http://religiousnet.blogspot.com/2009/06/b.html
Απάντηση του Προέδρου του Τμήματος Θεολογίας, καθηγητού
κ. Πέτρου Βασιλειάδη
στον Πρόεδρο της «Φιλορθοδόξου Ενώσεως» - «Κοσμάς Φλαμιάτος»,
εκδότη κ. Λαυρέντιο Ντετζιόρτζιο
"Αγαπητέ κ. Ντετζιόρτζιο,
Πήρα το ηλεκτρονικό σας μήνυμα με τίτλο .."Εξωφρενικές θέσεις από εκπρόσωπο του Αρχιεπισκόπου Αθηνών!" και σας ευχαριστώ. Προς αποκατάσταση όμως της αλήθειας - η οποία βάναυσα κακοποιείται από ορισμένους ομοϊδεάτες σας - οφείλω ως Πρόεδρος του Τμήματος που διοργάνωσε την εν λόγω ημερίδα να σημειώσω τα ακόλουθα...", τονίζει ο Πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ, καθηγητής κ. Πέτρος Βασιλειάδης, μ' αφορμή συνεχιζόμενες επικρίσεις εκ μέρους του Συλλόγου ("Φιλορθόδοξη Ενωση") "Κοσμάς Φλαμιάτος" για την επιστημονική ημερίδα με θέμα το διάλογο μεταξύ Ορθοδόξου και Ρ/Κ Εκκλησίας που διοργάνωσε προσφάτως το Τμήμα Θεολογίας
* Ολόκληρη η επιστολή στο blog των Θρησκευτικών: http://religiousnet.blogspot.com/2009/06/b.html
4 σχόλια:
Με Επιστολή του προς τη Φιλορθόδοξο Ένωση «Κοσμάς Φλαμιάτος» ο Πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ κ. Πέτρος Βασιλειάδης εμφανίζεται ως θερμός υποστηρικτής του οικουμενισμού και στρέφεται ενάντια στους αγωνιστές πιστούς και σε όσους υπογράφουν την «Ομολογία Πίστεως» κατά του Οικουμενισμού.
1.Επικρίνει ο κ. Βασιλειάδης όσους του «χάλασαν την οικουμενιστική σούπα» στην Ημερίδα Ορθοδόξων και Παπικών στη Θεσσαλονίκη και προβάλλει τον «επιστημονικό καθωσπρεπισμό» ως στοιχείο υγιούς ορθόδοξης συμπεριφοράς. Ξεχνάει όμως ο κ. καθηγητής ότι όταν η Πίστη είναι το κινδυνευόμενον και θα φωνάξουμε και θα διαμαρτυρηθούμε και τη δολιότητα των οικουμενιστών δεν θα αφήσουμε να επικρατήσει στο χώρο της Θεολογίας και της Εκκλησίας.
2.Όσα αναφέρει ο κ. Βασιλειάδης για τον εκπρόσωπο του Αρχιεπισκόπου π. Παύλο Κουμαριανό θα αφήσουμε ασχολίαστα αναμένοντας την απάντηση από την Ένωση «Κοσμάς Φλαμιάτος». Απλώς επισημαίνουμε πως γνωρίζουμε ελληνικά και μπορούμε πολύ καλά να κατανοήσουμε τι είπε ο π. Παύλος. Κι ας μην προσπαθεί ο κ. Βασιλειάδης –ανεπιτυχώς- να αμβλύνει τις εντυπώσεις.
3. Στο τελευταίο μέρος της Επιστολής του ο κ. Βασιλειάδης ούτε λίγο ούτε πολύ κατηγορεί τους υπογράφοντες την «Ομολογία Πίστεως» κατά του Οικουμενισμού για «μεσσαλιανισμό», «ανορθόδοξες πρακτικές» και «απείθεια που επισύρει ακόμη και την καθαίρεση»! Είναι φανερό ότι οι οικουμενιστές –και ανάμεσά τους και ο κ. πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας- ερμηνεύουν όπως θέλουν τις κινήσεις γνωστών αγωνιστών κληρικών και λαϊκών και προσπαθούν να εκφοβίσουν τους πιστούς απειλώντας τους με καθαίρεση. Πρέπει να γνωρίζουν όμως ότι υπάρχει ευλογημένη απείθεια και ανυπακοή και κακή υπακοή στους εκκλησιαστικούς ηγέτες όταν το κινδυνευόμενον είναι η Πίστη.
Αν η συλλογή υπογραφών κάτω από ένα κείμενο Ομολογίας Πίστεως είναι, κατά Βασιλειάδη, «πρακτική όλως αμάρτυρη στην Ορθόδοξη εκκλησιαστική μας παράδοση», τότε ας μας απαντήσει ο κ. Βασιλειάδης στα εξής ερωτήματα: Ποια παράδοση της Ορθόδοξης Εκκλησίας οδήγησε σε συγκρότηση Μικτής Θεολογικής Επιτροπής Διαλόγου; Πότε άλλοτε η Εκκλησία συζητούσε με τους αιρετικούς μέσω Θεολογικών Επιτροπών; Πότε η Εκκλησία εγκατέλειπε τη μελέτη των θεμάτων της Πίστεως σε Επιτροπές των οποίων τις αποφάσεις απλώς θα κληθεί να επικυρώσει συνοδικά εκ των υστέρων; Πότε η Εκκλησία συμμετείχε σε Συμβούλια μαζί με αιρετικούς, όπως στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών;
Είναι όμως σαφής η προσπάθεια των οικουμενιστών να απαξιώσουν τον αγώνα Ορθοδόξων κληρικών και λαϊκών, να φιμώσουν τη φωνή τους και να τους υποτάξουν στην εξουσία (εν είδει παπικού πρωτείου) του Πατριάρχη. Δεν θα το πετύχουν.
Bλ. και τη συνέχεια στο: http://thriskeftika.blogspot.com/2009/06/blog-post_5003.html
O κ. Βασιλειάδης ότι γράφει (καλό - κακό, ορθό - στραβό, ότι...) έχει την (ορθοδοξότατη!) παρρησία να τα λέει επώνυμα. Aνδρικά.
Εσείς και ο αντιγραφεύς (!) Κύριος Τάτσης*, θεωρείτε ότι με τις συκοφαντολογικές ανωνυμογραφίες σας προσφέρετε ομολογία πίστεως;....
* Τι έπραξε πάλι ο ..άπαιχτος;
Δημοσίευσε (http://thriskeftika.blogspot.com/2009/06/blog-post_381.html) την αναδημοσιευθείσα στη (πάντα τηρούσα τη δημοσιογραφική δεοντολογία της αναφοράς στη πηγή) "Ζωηφόρο"
από το ιστολόγιο των Θρησκευτικών
( http://religiousnet.blogspot.com/2009/06/b.html)και της Ενωσης Θεολόγων (http://theologylar.blogspot.com/2009/06/blog-post_21.html) επιστολή του κ. Βασιλειάδη, και εμφάνισε ως Πρωταρχική πηγή, αντί του blog των Θρησκευτικών ή της Ενωσης Θεολόγων, την ..."Ζωηφόρο";
Aπαιχτος, λέμε, ο παίχτης, άπαιχτος...
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΘΕΡΜΩΣ ΟΧΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ. ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΑΤΣΗ.
ΟΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΚΑΙ ΑΣΚΕΙΤΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΩΝΥΜΩΣ, ΜΕΤΑ ΠΑΡΡΗΣΙΑΣ, ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΣ.
ΣΥΝΕΝΝΟΟΥΜΕΘΑ;
http://www.youtube.com/watch?v=2U3Gisuv1sw&feature=related
"Aνώνυμε", είσαι άρχοντας!!!
Δημοσίευση σχολίου